Hlavní obsah

Objednali jsme si dovoz jídla. Po třech hodinách dovezl kurýr chybnou objednávku

Foto: Freepik/freepik.com

Měla to být pohodová večeře bez práce. Místo toho jsme se dočkali až po třech hodinách a navíc nám kurýr přivezl úplně jinou objednávku, než jsme si zaplatili.

Článek

Čekání bez konce

Byl pátek večer, já měla za sebou náročný den a manžel taky. Dohodli jsme se, že si uděláme hezký večer a objednáme si něco dobrého z restaurace, kam běžně nechodíme. Vybrali jsme si pečlivě, já se těšila na čerstvý salát s grilovaným kuřecím masem, manžel na oblíbený steak a děti si vyprosily těstoviny s omáčkou. Zaplatili jsme hned online a těšili se jak si společně sedneme ke stolu.

První hodina uběhla docela rychle, povídali jsme si a já uklízela stůl, aby na něm bylo místo pro jídlo. Jenže když uplynuly dvě hodiny, začala jsem být nervózní. Aplikace pořád ukazovala, že je objednávka „přijata“, ale žádná změna. Děti začaly být netrpělivé a hladové, manžel už navrhoval, že raději zajde do lednice a uděláme si chleby se sýrem.

Kurýrova reakce

Až po třech hodinách se konečně ozval zvonek. Otevřela jsem dveře a kurýr stál u nich s taškou. Byla jsem ráda, že jsme se dočkali a poděkovala mu. Jenže nadšení skončilo v okamžiku, kdy jsem tašku rozbalila. Místo našeho objednaného menu tam byly dvě pizzy a smažený sýr s hranolkami. Bylo mi jasné, že se stala chyba, ale doufala jsem, že kurýr situaci nějak vysvětlí.

Jenže on jen pokrčil rameny a suše řekl: „Já to jídlo nevařím, já ho jen vozím. Když máte problém, zavolejte na infolinku.“ A než jsem stačila reagovat, otočil se a odcházel zpátky k autu. Zůstala jsem stát ve dveřích s taškou, která mi byla k ničemu, a cítila se bezmocně. Děti už brečely hlady, manžel se zlobil a já měla pocit, že celý večer je zničený.

Snaha o řešení

Zvedla jsem telefon a volala na zákaznickou podporu. Po deseti minutách čekání na lince mi slečna vysvětlila, že bohužel došlo k záměně a že nám peníze vrátí. Omluvila se, ale to bylo všechno. Peníze na účtu nám samozřejmě hned nepřistály a jídlo jsme stejně neměli. Nakonec jsem opravdu sáhla do spíže a uvařila těstoviny, aby se děti aspoň najedly.

Od té doby už k objednávání jídla přistupuju opatrněji. Neříkám, že už nikdy nic neobjednáme, ale nadšení a bezmezná důvěra v doručovací služby u mě skončily. Byla to drobná životní zkušenost, která nám pokazila večer, ale zároveň nám ukázala, že někdy je nejjednodušší cesta ta, kterou máme přímo doma v kuchyni.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz