Hlavní obsah
Satira

Přítel pozval šéfa na večeři. Neumím vařit tak jsem mu naservírovala sebe. Anetka (24)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Čenda AI Boredhumans

Není to dobrý nápad pozvat šéfa na jídlo, když nejspíš nebude co jíst. Všechno se dá ale něčím zachránit, a já dostala nápad, čím.

Článek

Když mi přítel oznámil, že v sobotu mám uvařit něco dobrého, protože mu jde o povýšení, trochu ve mě zatrnulo. Popravdě, že neumím vařit jsem docela dlouho úspěšně tajila.

Když jsem jakože něco přichystala, většinou jsem si to nechala dovézt z restaurace a naservírovala jako vlastní výtvor. Nějaké maličkosti samozřejmě zvládnu, ale moc toho není, a jelikož o peníze nouzi nemáme, obvykle jíme po restauracích.

Byla sobota ráno a já stále nevěděla, jak to vyřeším. Bohužel byl přítel celý den doma a já tak nemohla nic objednat a přiznat tak, že to neumím. Nakonec jsem v zoufalství začala něco chystat, ale z toho mohly být tak akorát obložené mísy.

Šéf dorazil a já dostala nápad, jak zachráním nejhorší a nepokazím tak přítelovo povýšení. Na stůl jsem rozložila po stranách ovoce a do středu zeleninu.

Nalíčila jsem se a slavnostně oblékla, lehla si na stůl, obložila se několika talíři z různých variací potravina a čekala jsem. Ovoce, zelenina, uzeniny a několik druhů sýrů, stůl byl v podstatě plný. Když oba vstoupili do místnosti, zůstali koukat s otevřenou pusou, hlavně přítel.

Pozvala jsem je k jídlu, netrvalo dlouho a šéfovi ručičky už nabíraly jídlo na talíř a u toho se občas i letmo dotkly mého těla. Docela jsem si to užívala a hlavně jsem na sebe byla pyšná, jak jsem to vyřešila. Když šéf odešel, přítel mi poděkoval, že prý byl šéf nadmíru spokojený a je to na dobré cestě k povýšení.

Měla jsem z toho samozřejmě radost, ale uvnitř mě tížilo, že jsem zalhala, a tak jsem se přiznala, že ve skutečnosti vařit neumím. Nikdo se na mě nezlobil, a já pak dostala od přítele k narozeninám kurz vaření, tak se to možná nakonec naučím a budu třeba jednou dobrou hospodyňkou a manželkou.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz