Hlavní obsah
Víra a náboženství

Sekty ČR: Závan smrti

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: České sekty a sekty v ČR

Je pátek 19. července 2024 a píšu tento blog. Je příběhem o tom, proč a jak jsem začal studovat sekty. Kam mě ta cesta dovedla a co mi způsobila.

Článek

Jmenuji se Jakub a je mi 35 let. Celý život se zabývám náboženstvím a strávil jsem 3 roky v sektě. Nebyla to nejpřísnější sekta a nikdo mě tam fyzicky netýral ani sexuálně nezneužil. Po tom všem, co jsem o sektách zjistil, to beru jako privilegium a luxus. Sekta, ve které jsem byl, vlastně už skoro ani sekta není. Zbývá jí posledních pár znaků sekty, kterých se možná během tohoto století zbaví.

Jenže tenhle blog nebude jen o „pohodových“ sektách, co vám způsobí psychické následky a emoční utrpení. V tomhle blogu vám budu vyprávět svůj příběh. Budu vám vyprávět, proč a jak jsem začal zkoumat sekty. Jaké sekty jsem objevil a co to se mnou udělalo. Jak jsem se to celé snažil řešit a proč jsem ztratil naději, že se to nakonec povede.

Tohle nebude veselý příběh. A možná nebude mít dobrý konec.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz