Článek
Pracuji v prodejně koberců na pozici zástupce asi rok a něco a musím říct, že s takovým typem osobnosti jsem se ještě nesetkal. Paní vedoucí je na prodejně 10 let. Začínala jako fakturantka a po pár letech se díky přešlapu předchozího vedoucího stala vedoucím ona. Díky majiteli firmy, který byl tehdy na kontrole prodejny. Jak šli roky lidí, se měnily. Jak říká; „Všichni odcházejí, já zůstávám.“ Je pravdou, že vedoucí vždy své zástupce „vyštvala“ a něco na ně hodila, aby vypadala svatě. Zase na druhou stranu předchozí zástupce byl psychicky labilní jedinec, který chtěl spáchat sebevraždu. Zástupce předním, který to s ní táhl pět let, byl velice precizní, ale její chyby ji zase vytýkal. Což vedlo k rozpadu daného týmu. Nebojte, já jsem zase hyperaktivní jedinec, který má svojí hlavu. Je pravdou, že se snažím věci řešit sám. Chci ji kolikrát věci ulehčit. Místo toho slýchával kritiku. Na jednu stranu si myslím, že má pocit, že ji chci vyštvat. Což tak není.
Vraťme se zpět k věci. Vedoucí prodejny má ve vedení své příznivce i odpůrce. Vždy ze všeho vyvázne s čistým štítem. Ráda mnohdy upozorní na chyby ostatních. Sama o svých nechce slyšet. V poslední době je v nějakém podivném rozpoložení. Změnila i vzorec chování vůči mojí osobě. Neříká mi skoro žádné informace.
Abych získal nějaký přehled, musím prozkoumat odeslanou a doručenou poštu společně s koši na obou počítačích, abych měl informace, co se událo v minulých dnech. Pak prokopat prodejky zákazníků. Zkontrolovat zboží, které je na dopravu. Spočítat peníze v tržbě a trezoru. Vypsat docházku a mnoho jiného v závislosti co je za den. Vždy se priority trochu různí. V poslední době se mi rovněž stává, že mi chodí lidí vracet dříve zakoupené zboží. Se slovy, včera jsem tu volal a paní mi řekla, že dnes mohu přijet vrátit/vyměnit zboží. Jednou za dvakrát za den pochopím, ale 4 je moc i na mě. Nevím, jestli to dělá naschvál, že se jí to nechce řešit. Jsou věci, které nechá ráda někomu jinému.
Dobrá sranda je, že jsme aktuálně najali kamaráda jejího syna na pozici prodejce. Nic proti jeho povaze nemám, jen se jí drží jako klíště a když jej člověk potřebuje tak tam není. Dobrá věc je, když paní vedoucí potřebuje k doktorovi nebo do divadla tak ho nechá na pokladně samého a to být nesmí. Na jednu stranu si napíše plný počet hodin a na druhou stranu se o nic nestará coby kdyby. Za mě zbytečný pracovník, který místo aby byl pro nás tak je hlavně pro ní. Aby si mohla v pracovní době nakoupit nebo zajít na nehty do Tesca.
Sranda pro jejího syna byla taky založit si Facebook s falešným mým jménem a ukrást mi fotky z profilu. Jednou se mi jej podařilo zablokovat. Ne on jej odblokuje úpravou jména a udělá z toho funpage. Všichni věděli, že to dělá její syn. Ona o tom nechtěla ani slyšet. Dle jejích slov jsem si to měl od začátku řešit sám. Byl jsem na policii ČR a u právníka nejen, že se jednalo o přestupek vůči občanskému soužití formou naschválu s pokutou do 10 000 Kč. Dle rad právníka jsem se měl obrátit na vedení bez její asistence a zkusit si to pořešit s ním. Právník by z toho s klidem udělal odnětí svobody na jeden rok. Musel jsem mu nakonec zavolat a utnout to hned což se podařilo. Možná je to taky důvod proč se v poslední době tak chová.
V poslední době neustále vytýkání chyb mojí směny. Pořád to jste neudělali a to taky ne. Oni taky nejsou svatí. Taky po nich zůstávají řezy, které se musí nařezat. Není vystavené zboží jako obvodové lišty apod. Nejsou udělané jejich srovnávací inventury. Oni to dělat nebudou.
Je pravdou, že vedení utlo na černo dělané cestovní příkazy, kterými si přišla na pěkné peníze bokem. Věděl o tom i oblastní ředitel. A hned ji volal, protože o tom věděl. Je toho mnohem více. To mohu napsat zase jindy.
V poslední době uvažuji velmi, že se na to vykašlu a půjdu jinde. Těžce se mi bude opouštět pracovní pozice, kterou jsem měl rád. Řekněte sami v komentářích, jestli Vám to přijde normální.