Hlavní obsah
Umění a zábava

Dokáže se muž vcítit do pocitu ženy? Ano, dokonce je zvládne i zveršovat

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Coala + DeepAI.org

Zklamaná žena

Básnička napsána na žádost jedné zklamané dívky, která chtěla poslat svému milému dopis o tom, jak se cítí po poslední návštěvě.

Článek
Foto: Coala

PROČ JSI TO VZDAL?

Chtěla bych moudřejší
z toho teď býti
Nechápu oč ti šlo
mohli jsme žíti

Šťastně jak breberky
v kožichu lišky
Vyhodils srdce mé
z nebeské výšky

Nebyla jsem ti já
asi dost dobrá
Ráno tak chladný byls
krutá to dohra

Poeta z večera
v tobě se ztratil
Křehké sny o lásce
všechny jsi zhatil

Po ránu u dřezu
sušenky žvýkáš
Vzpomínám na tu noc
jak se mnou smýkáš

Nechápu vůbec nic
co se to stalo
Tohle mne opravdu
za srdce vzalo

Byla jsem příliš hrr
měla jsem vyčkat
Než jsem tě začala
klínem svým hýčkat

Už jsi pryč nadobro
jinou teď svádíš
něžnými slovíčky
mysl ji hladíš

Ležím teď daleko
chlad tělem cuká
V hrudi mi trápením
srdíčko puká

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám