Hlavní obsah

Báseň: PROS-TA-TA. Rozverné verže pro muže k padesátinám, šedesátinám

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Coala + DeepAI.org

Prostata, Zdraví, Movember, Salvator Dali

Básnička k životnímu jubileu … pánové jistě pochopí

Článek

PROS-TA-TA

Má milá rozmilá
pros-ta-to
Nejspíš jsem dost starý
už-na-to

Abych já močíval
bez-pe-čně
Čůrk pauza, čůrk pauza
na-věč-ně

Anketa

Líbí se vám krátká básnička jako součást narozeninového dárku?
ANO - je to dobrý nápad. Úsměvná drobnost, která potěší
0 %
NE - přijde mi to jako nesmysl
0 %
NEVÍM - tohle mne ještě nenapadlo
0 %
Celkem hlasovalo 0 čtenářů.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám