Článek
„Automobilka ve své reklamě tvrdí, že se do jejího nového modelu vejde celá rodina bez problémů. Ale co rodiny s problémy? Mají si koupit jiný model, třeba jiného výrobce? Nehoráznost!“ rozohnil se pak Matyáš v rozhovoru pro Deník Fuk!
Ani jeho manželka, paní Věra nenechala na automobilce nit suchou: „To, že se u nás za zavřenýma dveřma dějí věci, o kterých se stydím veřejně promluvit přece neznamená, že se máme omezovat ve výběru auta!“
Problémovost reklamy potvrdil i mluvčí samotné firmy: „V posledních měsících jsme zaznamenali výrazný pokles odbytu daného modelu v návaznosti na reklamní kampaň. V Česku totiž pomalu není rodina, která by neměla nějaký problém. A proto přicházíme s novou kampaní, která potěší i rodiny sužující domácí násilí, dluhy nebo alkoholismus“