Hlavní obsah

Sociální sítě a jejich pozitivní, negativní vliv na lidstvo.

Foto: Digitalniweby

Sociální sítě a vliv na lidstvo

Sociální sítě a jejich role podnikání a psychologické triky na spotřebitele.

Článek

Sociální sítě vliv na spotřebitele.

Sociální sítě v rámci propagace a marketingu jsou tak psychologicky propracované. V rámci cílení na spotřebitele a zákazníky. Řízení spotřebitelů je dnes na pokročilé úrovní. Máme tady technologie. Psychologický postup je pořád stejný. Například když na Wall Street. Nosili noviny o finanční krizi v roce 1929.

Kam nás vede digitální doba.

Sociální sítě jsou výhodné k propagaci Vašeho Brandu. Můžete zacílit na několik cílových skupin zákazníků. Každopádně bude potřeba více investovat do kampaní. Pak tu máme druhou stranu mince, psychologický marketing na spotřebitele. Ano je propracovány do podrobná. Mám své i stinné stránky. Například narazíte na video reklamu na Facebooku, která znázorňuje negativní emoce. Čím více video shlédnete. Facebook Vám naservíruje video znova v určitém rozsahu, nebo jiné video podobné. Tím Vás to psychologický v táhne. Někdy Vás to může negativně ovlivnit. K nákupu produktu, který zrovna potřebujete k vyřešení Vašeho dotazu a problému.

Zdravý rozum.

Sociální sítě jsou výhodné k podnikání a dalším věcem. O tom žádná. Je potřeba rozlišit v rámci zdravého rozumu. Aby to nepřekročilo k zbytečné koupi. Nebo strávení času. Který můžete využít jinak.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám