Hlavní obsah

Sociální sítě se stává bublinou.

Foto: Digitalniweby

Bublina na sociálních sítí.

Marketing pro sociální sítě

Článek

Marketing sociální sítě

Marketing na sociálních sítí je výborný na rozšíření podvědomí o značce. Lze se prezentovat organicky či placený způsob reklamy. V poslední době se stává sociální sít Facebook. Sítí, kde jsou velké žně pro útoky hackeru. Zesměšnění firem či značek. Není to určitě pravidlem. Pokud chcete marketing na sociálních sítí. Je potřeba se připravit na pozitivní či negativní komentáře. Neříkám, že sociální sítě jsou špatné na reklamu. Je potřeba se zviditelnit všude od sociální sítí. Až po reklamu na Seznamu či na Google.

Jak reagovat na komentáře

Je potřeba reagovat efektivně a pozitivně. Firma si nemůže dovolit se unést v rámci emocí. Pokud to je za hranice. Je lepší na to reagovat pozitivně. Popřípadě nereagovat. Věnovat se zákazníkům co chtějí poptat službu. Na světě je hodně lidí. Pořád něco bude.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám