Článek
Marketing sociální sítě
Marketing na sociálních sítí je výborný na rozšíření podvědomí o značce. Lze se prezentovat organicky či placený způsob reklamy. V poslední době se stává sociální sít Facebook. Sítí, kde jsou velké žně pro útoky hackeru. Zesměšnění firem či značek. Není to určitě pravidlem. Pokud chcete marketing na sociálních sítí. Je potřeba se připravit na pozitivní či negativní komentáře. Neříkám, že sociální sítě jsou špatné na reklamu. Je potřeba se zviditelnit všude od sociální sítí. Až po reklamu na Seznamu či na Google.
Jak reagovat na komentáře
Je potřeba reagovat efektivně a pozitivně. Firma si nemůže dovolit se unést v rámci emocí. Pokud to je za hranice. Je lepší na to reagovat pozitivně. Popřípadě nereagovat. Věnovat se zákazníkům co chtějí poptat službu. Na světě je hodně lidí. Pořád něco bude.