Hlavní obsah
Lidé a společnost

Velice agresivní typ - objedná, zaplatí, rozbije a pak vymáhá exekučně zboží

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Seznam.cz

pronásledovaná seniorka 10 x denně SMS + emaily + volání po dobu 6-ti měsíců pracovníkem domácí asistence

Pracovník firmy domácí asistence kupuje křehké plastiky bez příplatku za „křehké“, po doručení a vybalení odstoupí od kupní smlouvy, žádá vrácení uhrazené částky nevybíravým způsobem (stalking) a zboží si nechá.

Článek

Při rozprodeji mých osobních věcí (používaných) před odchodem do Domova pro seniory jsem narazila na další typ kupujícího. Odpověděl e-mailem. Po ujasnění, zda opravdu chce zboží poslat bez pojištění „křehké“, ale s nárokem „pořádně zabalit“. Peníze uhradil a po obdržení skleněné plastiky na drátkách, pořádně mnou zabalené do bublinkových fólií a do dvou krabic, odstoupil od smlouvy pod hlavičkou firmy.

Bylo před Velikonocemi, tak jsem mu odepsala, že to budu řešit až po svátcích.

Jestli obdržel balík poškozen, měl možnost do 3 dnů reklamovat na poště. On mi ale pořád, i 10 x denně, posílal SMS, (vyzváněl, já jsem nuceně měla vypnutý zvuk) a psal e-maily s oslovením např. „podvodnice“, „stará podvodnice“ a jako firma mě vedl pod značkou: Pica/2023, posílal „Výzvu k vrácení uhrazené částky“ a denně mi odpočítával čas, kdy podá k soudu na mou osobu žalobu. Jednalo se o 1400 Kč, tzn. podle zákona o zanedbatelnou částku do 1500 Kč.

Já jsem byla přesvědčena, že jednám správně a podle zákona. Po předvolání k soudu jsem podala odpor, kde jsem uváděla výše popsané důvody a přiložila kopie emailů a foto odesílaného balíku do dvou krabic a mé reakce na jeho stalking. Soud uznal jeho důvody, k mým se ani nevyjádřil a já musela zaplatit za podání navíc 1000 Kč + 65Kč poštovné + 100Kč za zjištění adresy v KN. Dodnes nemám plastiku (nepoškozenou) vrácenou a exekučně vymoženo přes 6000 Kč. Tak se žije seniorům, když naletí na „domácí asistenci“.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám