Článek
Žijí na sídlišti, kde je spousta dětí a mládeže, která mne často vyhledá, aby se svěřila s jejich radostmi i starostmi. Je na nich vidět uspokojeni, když znají odpovědi na svá trápení a ustavičně dychtí po kolektivních hrách, které neznají. V podstatě slovní hry, jako jsou úvahy a přenos myšlenek.Telepatie, kdy jsem si všila toho, že nejlépe se sladí sourozenci.
Také ji připomenu, že v podstatě, to jíž všichni uplatňují dlouho, při náhle vzpomínce na jméno kamaráda/ky a vzápětí ta vzpomínka se zrealizuje tak, že zazvoní telefon a volá dotyčný/ná kamarád/ka. Lze tuto metodu uplatňovat též při výuce do školy a to například u testech neb diktátech, díky přednášce vyučujícího i osobního studia.
Děti a mládež se baví a rozhodně je pro ně lepší rozvíjet užitečný slovník, nežli ten kdy se u některých omezuje pouze, ve větě na čtyři vulgární názvosloví, aby upoutal/a dotyčného, který z takového slovníku ani nevydedukuje něco užitečného a neví jak zareagovat. (Ty Brácho, (Vo,Pi,Ku,Pr,). To se rovnou zeptám. ,,To tak mluvíš i ve škole s vyučujícím?´´