Hlavní obsah
Umění a zábava

Pú a púberta

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované.

Jednoho dne ráno se medvídek Pú probudil s mokrými kaťaty.

Článek

„WTF!“ vykřikl, „to mě púserte! Co se stalo? Potopa nebo děravá střecha?“ Nejprve se bedlivě zadíval na podlahu a kolem sebe, zda jeho postel neplave ve vodě, protože jednou mu Kryštůfek Robin vyprávěl o potopě nebo snad povodni a že když se voda dostane do domu, tak pak všecko plave. Ale postel stále nohama pevně na zemi a po vodě ani památky. Pak zaklonil hlavu a zadíval se přímo nahoru ke stropu, ale i tam se zdálo být všecko v pořádku. Nakonec prackou ohmatal vlhkou část pyžama a dlouze se zamyslel: „Púloce… To znamená, že mi začala púberta…“ povzdechl si. Ale pak se zaradoval a zvesela pokračoval: „To znamená, že můžu poslouchat nahlas hudbu. Púnk! A dělat búgr! A sex!“

Zatímco vylézal z postele a přemítal, že si ke snídani musí dát něco většího, když je v púbertě, napadlo ho také, že o púbertě nebo sexu musí složit písničku a zazpívat ji Prasátku. Zašel do koupelny, kde se opláchl (ano, i tam) a začal si prozpěvovat: „Sex je náš, dělá dobře mně i tobě. Otčenáš, Prasátko, odříkej až v hrobě.“ Po chvíli se zarazil a řekl si, ajta, jako bych to už někde slyšel, ale nevadí, povím Prasátku, že jsem to složil já.

Během snídaně se rozhodl, že zavolá Kryštůfkovi Robinovi a zeptá se ho, kolik mu je. Tedy Púovi, ne Kryštůfkovi Robinovi. Protože kdyby mu bylo patnáct nebo víc, mohl by dělat sex legálně. Pokud mu patnáct není, tak legitimně, ale nelegálně. Což znamená, že kdyby se to nějak profláklo, tak jeho partnerka by mohla jít bručet. A to by nechtěl. Líbilo by se mu, kdyby partnerka bručela při sexu, ale ne pak, a ještě kvůli němu. Vtom ho napadla další věc: „Musím se Kryštůfka Robina zeptat, jestli jsem vůbec heterosexuální?“

Po snídani vytočil Kryštůfka Robina:

„Čau, Kryštůfku.“

„Čau, kámo!“ Zdálo se mu, že Kryštůfek Robin je rád, že ho po dlouhé době zase slyší. A Pú byl moc rád. Přece jen si toho spolu spoustu užili. Stručně Kryštůfkovi Robinovi vyložil, co se mu přihodilo. Kryštůfek Robin se smál, až se za břicho popadal: „Pú, púd, úd - o tom bys měl složit písničku!“ Když pustil břicho a popadl dech, zeptal se Púa: „Víš, kolik ti je?“

„No to jsem se chtěl zeptat já,“ odpověděl Pú.

„97!“ Kryštůfek Robin se začal zase tak smát, až se dusil.

„A kolik je tobě?“ zeptal se Pú.

Kryštůfek Robin se přestal smát: „103“. Chvilku bylo ticho. „Asi,“ pokračoval Kryštůfek Robin, „když už mě nebavilo si s tebou hrát, tak jsem tě odložil a tobě přestal běžet čas.“

„Asi,“ přitakal Pú, „a teď se ve mně probudil ten pohlavní púd. A ještě se tě chci zeptat, jestli jsem heterosexuální?“

Kryštůfek Robin znovu zařičel smíchy: „Jasně, že jo, starej brachu, seš typickej bílej heterosexuální boomer!“

Pú sice nevěděl, co je to boomer, ale byl rád. Přál si být heterosexuální. „Díky, akorát nejsem bílej, jsem trochu žlutej. Do okrova. Vlastně jsem takovej špinavej blonďák.“

Když se s Kryštůfkem Robinem rozloučili, začal Pú přemýšlet, kde sežene někoho na sex. Vždyť já skoro nikoho neznám, téměř se polekal. Možná jsem se měl poradit s Kryštůfkem Robinem, ale ten je už moc starý a dohodil by mi akorát nějakou vrásčitou důchodkyni. Mohl bych to probrat s kamarády, uvažoval. A začnu s Prasátkem. Musím ho jít navštívit a zazpívat mu tu písničku. Prasátko mu jednou řeklo, že je nebinární. Kdo ví, co to znamená? Prý mu nevadí, když s ním ostatní hovoří a používají střední rod. Prý to nechápe jako ponižující nebo posměšné. Jenže co s tím? Já jsem asi binární. Králíček mi kolikrát řekl: „Ty si myslíš, že jsi jednička, ale jsi nula!“ A co Tygr, ten by mi možná poradil? Takový macho musí znát hodně divokých koček… Nebo mám vzít za vděk Králíčkem? To je spíš takový taťka od početné rodiny, možná dokonce podpantofláč, přemítal Pú, ten by mi asi neporadil. Co Sova? Ta je moudrá, tak nějak teoreticky, ale nakonec všechno poplete. Morální, orální, kdoví, jak by to dopadlo. Ijáček? Ten nevrlý bručoun? Kdepak, to je starý mládenec a o samicích určitě nic neví. Ale počkat, počkat, co Klokanice? Svobodná matka, statná v bocích, silná stehna, taková australská Venuše! Pú se zasnil a představoval si, že je v kapse místo Klokánka, a Klokanice s ním skáče na nějaké tajné místo v Lese… Když v tom: „Baf!“ A z nějakého kožního záhybu se vynoří Klokánek. „No fuj!“ vykřikl Pú nahlas, tak byla ta představa opravdická. Klokánka musíme poslat na internátní školu. A bude to, radoval se Pú. Pozve na rande Klokanici! „Sex je náš…“

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám