Hlavní obsah

Ráda střílim

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Ahoj, lidi, já ráda střílim. Menuju se Xena a muj partner rád vaři. My se tak hezky doplňujem. Seznámili sme se na honu, dyž sem ho postřelila.

Článek

Myslela sem si, že je prase - to on teda je, jako všicky chlapi, ale já myslela, že divoký. Původně sem se menovala Jelena, ale nechala sem se přemenovat na Xena, protože sem lovkyně a lovkyně Jelena zní blbě, ale lovkyně Xena zní suprově.

Já sem katolička jako moji rodiče a prostě jednám v souladu s božím přikázánim, v němž bůh svěřil člověku vládu nad hovadama, jako zvířatama. Pro mě sou to všecko hovada: jelen, tygr, lev, slon, žirafa, had, pták, zajíc, morče, ježek, ryba, jo, já střílim i ryby - v tom se vodlišuju vod Vágnera. A muj partner pak vždycky to zvíře uvaři a my ho sníme. A doma pak máme ty kůže a vycpaný hlavy. Jo ale před tim, než jim uřízneme hlavu, tak se s tim zvířetem ještě ráda fotim, někdy i s přítelem, ale rači sama. A to zvíře bejvá ještě teplý, teda kromě ryby.

Jo jako sem možná trochu exaltovaná navenek, ale to je hodně na imidž, že jo. Já sem ráda střelcem pozornosti, chichichi, dobrej fór, že jo?

To stříleni je docela sexy a dost rajcovní. Nejdřív po tom zvířeti jezdim muškou svý pušky, jako si ho vobkresluju a pak ho střelim. Na tom je dobře vidět, že ty zvířata nejsou moc chytrý, že se jako víc nekrejou nebo nemaj lepčí maskování, jako třeba já.

Hodně lidí mi dává lajky, ale hodně mi taky dává hejty, asi tak jedna ku jedný. Ale myslim si, že hejtovat by měli jen ty lidi, co nežerou maso. Ty, co žerou maso a kupujou si ho v supermarketech, podporujou zvířecí koncentráky a to já nedělám. Já si svoje maso vždycky střelim a zaplatim. Běžný lidi nevěděj, že i u nás se za lov platí. Třeba slušnej jelen vyjde klidně na sto nebo i dvě stě litrů! A stejně se platí i za vodstřel tý exotický zvěře.

S partnerem furt plánujeme nový a nový expedice. Letos možná dáme ňáký vopice nebo varany, eště uvidíme. Nebo ňákej velkej hmyz. To je taková novinka, vo tom se tady moc neví. Lidi začínaj žrát hmyz, tak sem si řekla, že bysme mohli zkusit ňákej ulovit. Zatím trénuju doma vzduchovkou na mouchách, až bude víc teplo a ty hmyzové se začnou rojit, tak pudu i někam ven s brokovnicí.

Prostě – já ráda střílim.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám