Hlavní obsah
Názory a úvahy

StarDance. Proč ne?

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Přečetla jsem si článek pana Kocurka. On se o StarDance a vlastně o divácích tohoto pořadu vyjadřuje dosti nepochvalně.

Článek

Spojuje vyřazování v soutěži s mocí diváků někomu se pomstít, s tím, že divák z gauče může někoho „odstřelit“. Myslím, že toto není hlavní důvod, proč se na StarDance dívám. A není to tak, že bych nemohla dospat, až se ozve známá znělka. Ale líbí se mi tanec i to, jak se lidé známí z jiných oborů snaží proniknout do zcela jiného světa. Určitě bojují sami se sebou, se svým tělem i možnostmi, které jim toto tělo dává. A jak je vidět, někteří jsou i v tanci velice zdatní. Pan Kocurek kritizuje moderování Marka Ebena. No, já ho mám ráda. Zůstává svůj, dokáže krásně pracovat s jazykem a zajímavosti, které občas prohodí, jsou relevantní. Paní Kostková je opravdu výborná (kromě toho, že je to krásná dáma), vždycky se těším, jakou mnohdy překvapivou otázku soutěžícím položí. Sama za sebe jsem ráda, že ČT vysílá pořad, kde se nestřílí a nevyšetřuje (a to jsem velký fanda detektivek). StarDance si nehraje na něco nóbl, umožňuje nám pokochat se krásnými kostýmy a někdy i dechberoucími výkony. Od začátku mám své favority a jsem ráda, že se jim v soutěži stále daří. Postupové SMS neposílám. Když srovnám StarDance s jinými „chytáky“ na lidi, jako jsou třeba Big Brother nebo různé talentové soutěže, taneční soutěž známých tváří mi z toho vychází velice pozitivně. Nakonec, ať se každý dívá na co chce. A že ČT do tohoto pořadu vráží peníze? No, jsem také koncesionář a tady mi tedy líto peněz není. Zvlášť, když se soutěž pravidelně spojuje s charitou, kde se jen díky široké divácké obci vybere opravdu velká částka na potřeby lidí, kteří se na tanečním parketu vznášet nemohou.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám