Hlavní obsah

O dubnovém počasí

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Tak jako každý rok je v dubnu počasí stejné.

Článek

Všiml jsem si toho před padesáti léty. Vždy je jedná polovina měsíce teplá a jedná polovina studená. Podle toho si také plánují práce. Jsem stavař a baví mně práce na zahrádce, hlavně s květinami. Přišel jsem na to, když jsem chodil na ryby z jara na jedno místo, kde bylo málo vody. Při teplém počasí nám ryby braly a při studeném ne. Přemýšlel jsem o tom, čím to je, že je to každoročně stejné. Až jsem přišel na to, že situace se vždy pravidelně opakuje v měsíci dubnu. Proto mohu s jistotou potvrdit, že polovina měsíce dubna je teplá a polovina studená a nepotřebuji k tomu ani Hydrometerologický ústav.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám