Hlavní obsah
Cestování

Nejhorší ubytování: zima na pokoji, neustálé čekání a lhostejný personál

Foto: Midjourney (generováno AI)

Ani dobré recenze hotelu, který se jeví jako luxusní, nemusí být zárukou kvality a spokojenosti.

Nedostatky na wellness pobytu s kamarádkami se na sebe nabalovaly jeden za druhým.

Článek

Naleštěná bída

Nedávno jsme si s kamarádkami vyrazily do čtyřhvězdičkového wellness hotelu, který se tvářil luxusně, měl dobré recenze, ale realita byla bohužel diametrálně odlišná.

Nejsem náročná ani konfliktní, ale čeho je moc, toho je příliš. Když už si platím nějaké služby, beru jako samozřejmost, že je dostanu. Tentokrát se to ovšem nepovedlo a těžko říct, jestli jsme měly zrovna smůlu nebo je to v daném hotelu i přes dobré recenze běžná záležitost.

Na první dojem se jevilo vše v pořádku. Milý personál a luxusní načančané prostředí, které na nás dýchalo novotou. Po odemknutí pokojů jsme byly mile překvapené jejich velikostí. V prostorných pokojích nechyběla pohovka a velmi jsme ocenily velkou koupelnu. Balíček, který jsme si koupily, zahrnoval dvě hodiny wellness denně a nejvíce jsme se těšily na zážitek v podobě saunového ceremoniálu.

Zrovna o víkendu, kdy jsme v již zmíněném hotelu měly naplánovaný pobyt, napadl sníh a začalo mrznout. Teploměr ukazoval pět stupňů pod nulou a možná proto nám na první dobrou, po příchodu z venku, v pokoji nebyla zima. Nepříjemný zimomřivý pocit se dostavil za chvíli.

Venku minus pět a v hotelu se netopí

Následovala kontrola topení a zjištění, že je vypnuté. Nevadí, otočím kohout na nejvyšší možný stupeň a brzy nám bude teplo, říkala jsem si a ani ve skrytu duše jsem nečekala, že by to v mrazu, který venku panoval, mohlo být jinak. Očekávání se bohužel nenaplnilo a topení bylo i po stížnostech na recepci studené celý víkend. Mám ráda chladněji, nejsem fajnovka, ale tady jsem místy drkotala zuby, spala jsem ve svetru a stejně to k zahřátí nestačilo.

Saunový ceremoniál zrušen

Další rozčarování přišlo po příchodu do wellness zóny. Jednak už v šatnách a u bazénu byla zima, a potom, když jsme si daly pár cyklů v sauně, po nichž jsme se vydaly na saunový ceremoniál, jsme si u vstupu do sauny přečetly, že byl zrušen. Zážitek se saunovým mistrem se nekonal a místo toho jsme zažily další zklamání vrhající špatné světlo na hotel.

Reputaci nevylepšil ani špatný servis v restauraci

Nedostatek hrnků a lžiček u snídaní a personál u večeří, který na nás kašlal, byl dalším negativním zážitkem. Špinavého nádobí na stole si nikdo nevšímal a když jsme se po lehké večeři chtěly rozšoupnout ještě se skleničkou vína a tatarákem, po dlouhém čekání přišel číšník, který nás přesvědčoval, abychom si ho už neobjednávali. Cože? Tak s tím se setkávám poprvé. Prý bychom čekaly dlouho, protože v kuchyni nestíhají, přestože restaurace byla poloprázdná. Jídlo musím naopak pochválit, bylo výborné a netradiční, ale je velká škoda, že celkový dojem pokazil laxní personál.

Nefunkční televize

Olej do ohně přilil už poslední špatný zážitek, protože další den byl dnem odjezdu. Po nevydařeném večeru v restauraci jsme měly v plánu kouknout na finále Stardance a díky tomu jsme přišly na další, byť možná marginální nedostatek. Televize nefungovala a v pokoji byla asi jen na okrasu.

Za jiných okolností bychom s kamarádkami byly tolerantnější, ale vzhledem k tomu, že se na sebe nabalilo tolik věcí, které nefungovaly, jsme byly otrávené a svou zkušenost jsme napsaly do recenzí.

Chtěla bych věřit tomu, že jsme měly jen smůlu a v hotelu měli zrovna nějakou výjimečnou situaci. Každopádně, znovu to testovat nebudeme a určitě si vybereme jiný hotel. Doposud jsem se s tolika nedostatky v hotelech nesetkala a doufám, že zas dlouho ani nesetkám.

Anketa

Stává se vám, že si z hotelu či penzionu odvezete negativní zážitky?
Ano, ale jde o drobnosti.
54,4 %
Ano, většinou jde o zásadní nedostatky.
16,9 %
Ne, na výběr ubytování mívám šťastnou ruku.
26,2 %
Jiná odpověď.
2,5 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovalo 4142 čtenářů.
Foto: Midjourney (generováno AI)

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz