Hlavní obsah
Lidé a společnost

Jak na nevychovance v metru - 15. pokračování Metrovin, příběhů z metra

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované.

Foto: Pexels

15. pokračování Metrovin, postřehů a příběhů z pražského metra

Článek

Stěžoval si mi kolega: „Jak mě štvou ty babičky s vnoučaty. Pustíš je v metru sednout a ony hned na vnouče: „Posaď se, Pavlíku“. A milý Pavlík (Pavlínka) se bohorovně rozvalí na sedadle, nad ním visí jeho stará babička, obtěžkaná navíc spoustou tašek s nákupem. „Kudla se mi otvírá v kapse,“ zlobil se ten kolega. Jo, holt je to tak: jak si děti vychováme, takové nám vyrostou. Později to zmůže snad jen hrubé násilí. Jako když mi jeden známý vyprávěl, že i jemu se jednou „otvírala kudla v kapse“ nad přidrzlým mládencem se žvýkačkou v puse. Polehával na sedadle bez výčitek svědomí, ač nad ním stála těhotná žena. Známý to nevydržel, popadl nevychovance za límec a jedním chvatem ho v tu ránu postavil se slovy: „Tady mládenec vám jistě rád uvolní místo k sezení, maminko.“ Ten mládenec zkoprněl a celý rudý na nejbližší stanici vystoupil. Doufám, že mu to pomohlo jednou provždy.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz