Článek
Věřte mi, že v Dopravním podniku metro řeší někdy zapeklité případy a stížnosti. Agenda je to pestrá a klienti, kteří se na pracovníky metra obracejí, se rekrutují z nejrůznějších skupin občanů. Může jít i o kuriózní dotazy nebo stížnosti. Práce je s tím mnoho a tak je vítaným osvěžením každá příležitost pro zasmání. Jak jsem měla možnost dopraváky poznat, mají pro humor smysl a smějí se rádi. Vyprávěli mi na příklad i tuhle veselou příhodu: Dostavil se do dopravního podniku čerstvý restituent. Pán měl štěstí, byl mu totiž vrácen značně lukrativní majetek, dům ve středu Prahy, v Londýnské ulici. Dostavil se rozhorlený se svojí stížností a prý „Co s tím uděláte?“, ptal se. „Vrátili mi dům, jdu tam na obhlídku, tak jsem se zastavil i ve sklepě. Jestli tam třeba nezbylo nějaké uhlí, víte? A představte si to: místo sklepa mi pod barákem jezdí metro!“ A zcela důrazně opakoval svůj dotaz: „Tak co s tím budete dělat?“.