Hlavní obsah
Cestování

Metroviny, příběhy z metra: Metro místo sklepu

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pexels

48. pokračování Metrovin, příběhů a postřehů z pražského metra, vypráví o překvapení nového majitele domu. Shledal, že místo sklepu mu jezí pod barákem metro.

Článek

Věřte mi, že v Dopravním podniku metro řeší někdy zapeklité případy a stížnosti. Agenda je to pestrá a klienti, kteří se na pracovníky metra obracejí, se rekrutují z nejrůznějších skupin občanů. Může jít i o kuriózní dotazy nebo stížnosti. Práce je s tím mnoho a tak je vítaným osvěžením každá příležitost pro zasmání. Jak jsem měla možnost dopraváky poznat, mají pro humor smysl a smějí se rádi. Vyprávěli mi na příklad i tuhle veselou příhodu: Dostavil se do dopravního podniku čerstvý restituent. Pán měl štěstí, byl mu totiž vrácen značně lukrativní majetek, dům ve středu Prahy, v Londýnské ulici. Dostavil se rozhorlený se svojí stížností a prý „Co s tím uděláte?“, ptal se. „Vrátili mi dům, jdu tam na obhlídku, tak jsem se zastavil i ve sklepě. Jestli tam třeba nezbylo nějaké uhlí, víte? A představte si to: místo sklepa mi pod barákem jezdí metro!“ A zcela důrazně opakoval svůj dotaz: „Tak co s tím budete dělat?“.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz