Hlavní obsah
Umění a zábava

Metro jako příležitost k meditaci - 14. pokračování Metrovin, příběhů z metra

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pexels

14. pokračování příběhů a postřehů z pražského metra.

Článek

Dnes na sebe máme tak málo času. A tak cesta metrem se může proměnit i ve vzácnou příležitost k „uvnitřnění“. Máte možnost se zastavit a zamyslet se nad sebou i nad životem vůbec. Čím jsem starší, tím víc to dovedu ocenit. Přišla jsem na to již dříve, když byly děti malé a já jsem po mateřské nasedla do toho bláznivého kolotoče dennodenního shonu. Jednou večer, utrmácená po perném dnu, stěžovala jsem si svému muži: „To je hrozné, jak se žije. Mám pocit, že mi všechno utíká pod rukama. Víš, že mi snad ani nevadí to dojíždění skoro přes celou Prahu? Nakonec jen v metru je ta chvíle během dne, kdy mohu přemýšlet o čem chci a jak chci.“ Můj introvertní muž zvedl zrak od rozečtené knihy a suše pravil: „A na to jsi přišla až teď?“ A tak Vám chci ušetřit čas a hned teď Vás prosím: „Nenechte si ty chvilky v metru vzít. Neberte do metra všední starosti a povinnosti, počkají na Vás na nástupišti.

- oOo -

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz