Hlavní obsah
Umění a zábava

Metroviny, příběhy z metra: Cestování metrem se sluchátky na uších

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pexels

44. Metrovina je o cestě metrem se sluchátky na uších.

Článek

Dnes chci hovořit o sluchátkách v metru. Vídám se sluchátky na uších především mládež. Děti, střední generace a senioři jsou tedy potenciální, a proto perspektivní cílové skupiny pro reklamu a marketing výrobců sluchátek. Počkejte, nesmějte se představě starouška se sluchátkem na uších! Opravdu si myslíte, že by nemohl poslouchat svoji oblíbenou dechovku či Bacha nebo poslední lekci Univerzity třetího věku? Tak to už jste jako moje mladší dcera. Ta se zhrozila, když jsem rodině oznámila svůj záměr využít času při přepravě poslechem učebních lekcí s angličtinou. „Já tedy s tebou takhle nepojedu, a když tě potkám, tak se nebudu hlásit,“ varovala mě. Proto pro jistotu tímto oznamuji, že potkáte-li dámu v letech se sluchátky na uších, jsem to já. Nebojte se mě, nejsem zastydlá rockerka, jen se pilně učím.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz