Článek
Dnes chci hovořit o sluchátkách v metru. Vídám se sluchátky na uších především mládež. Děti, střední generace a senioři jsou tedy potenciální, a proto perspektivní cílové skupiny pro reklamu a marketing výrobců sluchátek. Počkejte, nesmějte se představě starouška se sluchátkem na uších! Opravdu si myslíte, že by nemohl poslouchat svoji oblíbenou dechovku či Bacha nebo poslední lekci Univerzity třetího věku? Tak to už jste jako moje mladší dcera. Ta se zhrozila, když jsem rodině oznámila svůj záměr využít času při přepravě poslechem učebních lekcí s angličtinou. „Já tedy s tebou takhle nepojedu, a když tě potkám, tak se nebudu hlásit,“ varovala mě. Proto pro jistotu tímto oznamuji, že potkáte-li dámu v letech se sluchátky na uších, jsem to já. Nebojte se mě, nejsem zastydlá rockerka, jen se pilně učím.