Hlavní obsah
Lidé a společnost

Metroviny, příběhy z metra: Chvála obyčejnému klidnému dni

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pexels

71. Metrovina příběhů a postřehů z pražského metra chválí obyčejný den, kdy se nic zvláštního nepřihodilo.

Článek

A je to tady. Toho jsem se bála. Dnes nemám v Metrovinách o čem psát. Ani ráno cestou do práce, ani odpoledne cestou z práce se v metru nic zvláštního nestalo. Vůbec to byl úplně obyčejný den. Vstala jsem jako obvykle první, protože nesnáším zmatek v koupelně. Postupně jsem všechny vzbudila, všichni i s kočkou jsme se nasnídali. Pak jsem jela metrem do práce, kde vše proběhlo v naprostém klidu. Pracovalo se mi proto nadmíru dobře a byla jsem velmi produktivní, tedy i spokojená. Cestou domů jsem dobře nakoupila. Večeře se mi povedla, takže všem chutnalo. Manžel i děti byli v pohodě, navíc příjemně naladěni a k tomu sdílní. Zamrazilo mě z toho štěstí, jestli se to přece jenom nepokazí. A ono ne, dokonce i na televizní program šlo ten den koukat. Prostě nic, normálka. Tak o čem mám, k sakru, psát? Až mně to naráz došlo: Přeji i vám, vážení a milí, hodně takových dnů, kdy se vůbec, ale vůbec nic zvláštního nestalo. Važme si jich.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz