Hlavní obsah
Cestování

Metroviny, příběhy z metra: Jak jsem nepřišla o své peníze

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pexels

38. Metrovina, příběhy a postřehy z pražského metra, je o paní, která mi zachránila peníze, vybrané v bankomatu ve vestibulu metra

Článek

Dnes jsem měla moc prima den. A může za to zážitek z metra, který mi ho prosvětlil. Pospíchala jsem domů, cestou jsem ale ještě chtěla nakoupit. Přitom co všechno mě navíc čekalo, hrůza pomyslet. A k tomu jsem si uvědomila, že u sebe nemám dost peněz. Pospíchala jsem, skoro běžela, k bankomatu. Ještě, že jsou prakticky v každé stanici metra. Vylítla jsem do schodů, s funěním odložila tašku, a začala lovit v kabelce bankomatku. Celá nervózní jsem byla, skoro jsem si nemohla vzpomenout na PIN. Ale naštěstí vzpomněla. Mačkám: čeština, PIN, výběr… Mačkám dál: zvolím výši požadované částky… a zase čekám, nedočkavě poklepávám nohou o dlažbu. Skoro vytrhnu vylézající kartu a trádá do metra. „Paní, nechala jste tam peníze“, volá za mnou jedna paní, které tímto moc a moc ještě jednou děkuji. Bude se mi dobře spát.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz