Hlavní obsah
Umění a zábava

Metroviny, příběhy z metra: Jak jsem v metru chytila zloděje

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pexels

113. Metrovina příběhů a postřehů z pražského metra vypráví, jak jsem chytila v metru zloděje

Článek

Jednou jsem jela tramvají s tím, že ve stanici Holešovická přestoupím na metro. Tramvaj byla natřískaná, docela jsem měla problém prodrat se k výstupu, když vtom mě jedna paní upozornila, že mám rozepnutý batoh. Rychle jsem ho sundala ze zad a zjistila jsem, že chybí peněženka s penězi a doklady. Mezitím se tramvaj i se mnou rozjela a já přitom potřebovala vystoupit. Zoufale buším na kabinu řidiče, že potřebuji ven, že jsem byla právě okradená.

A představte si, ten dobrý muž po chvilce váhání zariskoval, a i když byl již kousek ze stanice, přece jen otevřel. Vylítla jsem ven a koukám, že na nástupišti si dvě snědé dívky všimly zastavení tramvaje, a tak se daly rychle na úprk do stanice metra. A já nebohá i s dvěma endoprotézami za nimi. No, neměla jsem šanci, dívky již sjely na nástupiště a já teprv na jezdících schodech.

Křičela jsem: „Lidi, chyťte je, okradly mě!“ A teď vstupuje na scénu opravdový hrdina. Jeden mladík rychle sešel po jedoucích schodech dolů na nástupiště, kde samozřejmě jako naschvál přijížděly v obou směrech vlaky. Říkám si: „Tak tohle je konec, ony ujedou.“ Ale mladík byl opravdu v  dobré kondici – holky sice rychle zahodily peněženku na podlahu nástupiště, ale mladíkovi se přece jen podařilo je zadržet. A tak byly odevzdány do patřičných rukou – policii.

To ale byla klika, že? Ještě znova chci poděkovat mladíkovi, který se dokonce uvolil dojít jako svědek na policejní stanici. Tak vidíte, jaké dobrodružství se může v metru také odehrát.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz