Hlavní obsah
Umění a zábava

Metroviny, příběhy z metra: Jak se může nevyplatit čtenářská vášeň v metru

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pexels

112. Metrovina příběhů a postřehů z pražského metra vypráví o čtenářské vášni při cestě metrem.

Článek

Bydlíme na konečné metra. Pravda, v pozdních hodinách poskytuje cestujícím dopravní podnik tu službu, že zaměstnanci projdou vagóny, aby někdo společensky unavenější nechtěně nepřejel až do depa. Ale to se děje opravdu až po uzavírací hodině nočních podniků.

A tak se jednou stalo, že můj muž přijel z práce celý „načuřený“. Ptám se, co že se mu nepříjemného přihodilo? „Ále“, odvětí, „jedu z práce, čtu si a najednou slyším, jak se z ampliónu ozve: Kterej vůl? Rozhlédnu se a vidím: jsem ve vagónu sám, jsem v depu a ten vůl jsem já“. Byl chudák z té situace tak zmatený, že když ho přesadili do jiné soupravy, opět v rozrušení jednu stanici přejel a až třetím vlakem se šťastně dostal domů.

Souhrou okolností byla u nás na návštěvě moje matka, stejně jako můj muž vášnivá čtenářka, která pohotově zareagovala : „A můžeš mi říct, jakou knihu jsi to četl?“

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz