Hlavní obsah
Umění a zábava

Metroviny, příběhy z metra: Ledová káva z metra

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pexels

51. Metrovina příběhů a postřehů z pražského metra vypráví , co způsobila reklama na ledovou kávu.

Článek

Jednou jedu metrem a moje oči spočinou na reklamní tabuli s textem: „Chcete vědět, jak zůstat ledově klidní i v přeplněném metru? Odpověď najdete pod každým víčkem ledové kávy.“

Protože jsem velice zvědavá ženská, navíc mám ráda tajemno a v přeplněném metru se snažím zůstat pokud možno klidná, rozhodla jsem se, že tomu přijdu na kloub. Proto moje cesta vedla do prvního supermarketu u východu z metra. Vyhledala jsem inzerovaný osvěžující nápoj, avšak vydržela jsem až domů, odhodlána nejprve kávu důkladně vychladit, aby byla opravdu ledová. V tom horku, jaké právě panovalo, to bodne.

Úmyslně jsem prodlužovala slastný pocit vzrušení při očekávání odhalení slibovaného tajemství. A pak ta chvíle přišla. Vyndala jsem z ledničky plechovku, s lupnutím otevřela víčko a.. Ne, to vám přece nemohu udělat. Nepřipravím vás o napětí a neřeknu vám své zjištění. Kdo to nevydrží, tak ať si dá taky ledovou kávu.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz