Hlavní obsah
Umění a zábava

Metroviny, příběhy z metra: Metro jako fotbalové hřiště

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pexels

83. Metrovina příběhů a postřehů z pražského metra přesvědčí čtenáře, že metro se může proměnit ve fotbalové hřiště.

Článek

Prostory metra slouží k přepravě cestujících. Myslela jsem si to až do té doby, kdy mě manžel ujišťoval, že metro se může proměnit i ve sportovní hřiště pro míčové hry. Stal se totiž svědkem ve stanici I. P. Pavlova, jak kdosi při jízdě dolů po schodech upustil - možná že i záměrně - pingpongový míček.

Byl to míček veselý, pomalovaný jako lidský obličej. Vesele se usmíval a hopsal si to dolů, prokličkoval mezi pasažéry až dolů na nástupiště. Ale malér byl, že si to pak namířil do kolejiště. To mohlo být velice nebezpečné. Obecenstvo však zdárně pádu míčku mezi koleje zabránilo.

Celkem zdařilými kopy a přihrávkami byl míček dopraven až na konec nástupiště. Zda a kdo se ho tam pak ujal, můj muž neví, protože mu mezi tím přijel vlak. Ale je dodnes hrdý na svůj výkon: „Taky jsem si kopnul“, s důrazem se mně přiznal. „Jako první“, pyšně podotknul. Dopadlo to tedy dobře, ale přece jenom vás prosím, kvůli bezpečnosti: „Hrajte fotbal jinde než v metru“.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz