Hlavní obsah
Lidé a společnost

Metroviny, příběhy z metra: Není stařík jako stařík

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pexels

37. pokračování Metrovin je zamyšlením nad tím, jak odlišné může být stáří.

Článek

Není stáří jako stáří. Uvědomila jsem si to, když jsem v metru vyslechla rozhovor dvou seniorů. Oba muži se souhrou okolností ocitli na lavici vagónu vedle sebe. A protože jeden byl hovornější, dal se s tím druhým do řeči. „To je dnes hezký den, že? Sluníčko svítí, to se nám to vyvedlo.“ „Ále jděte,“ mrzutě odsekl druhý senior. „Hezký den? To vedro? Já slunce přímo nesnáším.“ „Koukám, že vezete pěkný jablka,“ nedal se ten první odradit. „Tomuhle říkáte pěkný jabka? Takový chudinky mně prodali.“ Vtom přistoupila skupina čtyř asi desetiletých školáků. „Jo mládí. Já hned pookřeju, když vidím ty děti dovádět,“ pochvaloval si ten pozitivně naladěný. „Prosím vás, takoví frackové jsou to dnes. Nevychovaní až hrůza. A kdo má poslouchat ten rámus, který kolem sebe nadělají. Jednoho by z toho rozbolela hlava,“ stěžoval si pesimista. Opravdu není stařík jako stařík, pomyslela jsem si.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz