Hlavní obsah
Umění a zábava

Metroviny, příběhy z metra: Obrana chlapečka proti tatínkově výhrůžce

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pexels

75. Metrovina příběhů a postřehů z pražského metra vypráví o šikovné obraně jednoho chlapečka, který se bránil otcově výhrůžce

Článek

Dnešní příhodu z metra vám povím, i když v naší rodině byl o tom spor. Vyprávěl mi ji totiž můj muž a svatosvatě se dušoval, že byl osobně jejím svědkem. Já oponovala, že jsem ji již slyšela, že mně ji vypravoval kdosi jako vtip. A pak jsem si řekla, že to je vlastně jedno, jak to bylo, hlavně, jestli se pobavíte a zasmějete.

O čem to je? Jel jednou metrem malý, nezbedný chlapec s tatínkem. Vraceli se odkudsi domů, chlapec neposeděl, pořád měl tendenci pobíhat po metru. Hrozilo, že upadne a případně, že to odnese i někdo z ostatních cestujících. Otec chlapce zprvu po dobrém napomínal a žádal, aby se už konečně posadil. Chlapec si ale dělal dál, co chtěl. Vypadalo to, že jen tak poslechnout nemíní. A tak se otec rozčílil a vyhuboval ho: „Jestli okamžitě nepřestaneš zlobit, tak dostaneš zasloužený výprask.“ Chlapeček byl ale velice, velice zákeřný a otce odrovnal svojí výhrůžkou: „V tom případě na tebe povím mámě, že čůráš do umývadla.“

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz