Hlavní obsah
Cestování

Metroviny, příběhy z metra: Problém s agresivitou cestujících v metru

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pexels

5. Metrovina příběhů a postřehů z pražského metra vypráví o agresivním chování některých cestujících v metru.

Článek

Psychologové sice dovedou pojmenovat důvody zvyšující se agrese lidí, ke kterým patří i zmenšující se životní prostor, ale jak k tomu jeden v naducaném metru přijde? Pravda, je to náročné: jeden přilepený na druhém, lidé si funí za krk, při každém přibrzdění do sebe žďuchnou. Sebelepší teorie bude sotva útěchou, když po upřímné omluvě za nechtěné šlápnutí na nohu se na vás postižený přímo se zuřivostí vybije. Ještě, že většinou slovně, i když jsou známy i případy fyzického napadení. Řeknu vám, že takový střet s „agresorem“ pokazí náladu třeba i na celý den. Jako tuhle, když jsem v metru začala padat dříve, než jsem se stačila zachytit tyče, přímo směrem k nakaboněnému obrovi. Tak tak jsem to na poslední chvíli vybalancovala, ale loktem jsem pána přece jenom šťouchla. Nešťastná z toho prosím o omluvu, ale nepřejte si slyšet, co za lavinu nadávek a obhroublostí jsem tím spustila. Tak se toho pána ptám. „Za co?“

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz