Hlavní obsah
Cestování

Metroviny, příběhy z metra: Rada, jak se ubránit nerudnému cestujícímu

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pexels

66. Metrovina příběhů a postřehů z pražského metra radí způsob sebeobrany před nerudným cestujícím.

Článek

Dnes se s neochotou, rozmrzelostí a nevlídností potkáte prakticky všude. V obchodě, na úřadech a třeba i v metru. V rámci tréninku sebeobrany jsem svým dcerám poradila jednu moji fintu. Chcete-li, prozradím ji dnes i vám. Takže: jedete třeba metrem, když tu narazíte na evidentního morouse a neochotu. Na váš dotaz kolikátá stanice je Anděl něco nesrozumitelného zamručí, a když si dovolíte svoji otázku slušně zopakovat s tím, že nerozumíte, stroze odsekne: „Přece jsem vám říkal, že pátá“. A teď dávejte pozor, teď to přijde: S mile přiblblým úsměvem a pokorným výrazem se ustrašeně optáte: „Ježíšmarjá, pane, já jsem vám něco udělala? Vy se na mě zlobíte? Jestli jsem vám ublížila, tak opravdu moc nerada. Omlouvám se“. Tahle metoda šoku bývá velice účinná. Objekt je natolik vykolejený, že vás s koktáním začne ujišťovat, že jste ale opravdu nic neudělali, že jste vlastně báječní. Nevěříte? Zkuste to a dejte mi vědět.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz