Hlavní obsah
Umění a zábava

Metroviny, příběhy z metra: Služba metra, která potěší

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pexels

68. Metrovina postřehů a příběhů z pražského metra vypráví o službě DP Metro, která potěší.

Článek

Čím jsem starší, tím víc zapomínám. A při údělu ženy, která musí nosit v hlavě informace od nejaktuálnější mezinárodní politické situace, přes poslední novinky vědního oboru, který vystudovala, informace, vztahující se k zaměstnání, nebo o problémech svých ratolestí včetně termínu placení školních obědů, až po to, že v domácnosti došla zubní pasta nebo chybí olej na smažení, není divu. Někdy mě ta svérázná směsice problémů příšerně ubíjí. Snažím se svádět tento nekonečný zápas s úspěchem, zatím jsem si udržela únosnou míru duševního zdraví. Přesto jsem velmi uvítala, když jsem kdysi třetího září při přestupu v metru ve stanici Florenc uslyšela toto hlášení: „Vážení cestující, upozorňujeme, že dnešním dnem končí platnost měsíčních časových jízdenek. Nezapomeňte si proto vyměnit řádně vyplněné kupóny“. Obvykle tohle připomínám ostatním v rodině já. Bylo milé, když někdo prokázal tu službu i mně. Děkuji.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz