Hlavní obsah
Cestování

Metroviny, příběhy z metra: Trápení alergiků v metru

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pexels

60. Metrovina příběhů a postřehů z pražského metra popisuje utrpení alergiků v metru

Článek

Stává se mi - zejména poránu - že začnu cestou v metru příšerně kýchat a smrkat. Není to nic příjemného pro mě, ale jistě ani ne pro spolucestující. Ti se začnou ošívat, odtahovat se a výrazem obličeje dávají jednoznačně najevo, co si myslí: „Běž se raději domů vypotit, ženská jedna, a nešiř nám tady nákazu!“. Já ráno vyjdu z domova fit, celou cestu k metru jsem fit, fit nastoupím do soupravy, a ejhle: stačí jedna „převoněná“ dáma, která si na tom dala před odchodem opravdu záležet, a je to tady. Pšik, hepčí. A teče mi z nosu i z očí. Navíc musím strpět nepříjemný výraz, kterým mě dáma propichuje a dává najevo, jak se mě štítí. A protože jsem z těchto situací nešťastná, rozhodla jsem se to uvést za všechny nás alergiky na pravou míru: Lidi, já nemám chřipku, já mám alergii! A zejména se obracím k vám, milé dámy, s prosbou o pochopení. Právě ty parfémy, kolínské či deodoranty v neúměrné síle mě (nás) ničí.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz