Hlavní obsah
Lidé a společnost

Metroviny, příběhy z metra: Včelí rytíř v metru

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pexels

Tato 40. metrovina vypráví o muži, který zachránil včelku v metru.

Článek

Někdy se nestačím divit, co všechno se v metru může odehrát. Tohle bylo přímo drama. Jedu metrem, držím se tyče a tu mě zaujal pán, který stál v koutě u dveří. Byl mírně rozkročen, jakoby v obranném postavení. Pak jsem ji uviděla: ve vagónu s námi jela malá, bezmocná včelka. Pánbůh ví, kde se tam vzala. Všiml si ji i ten pán, a protože bylo ve vagónu plno, bál se o ni. Proto se šikovně postavil a tak včelku ochránil, aby ji nikdo nezašlápnul. Čekala jsem se zájmem, jak tohle dopadne. Muž to vyřešil šikovně: sebral noviny, opatrně do nich vylekanou včeličku nabral a zabalil, a když vystupoval, vynesl ji ven na svobodu. Dojalo mě to, jak ten vysoký, zdatný chlapík se postaral o křehkou včelku. Takový zážitek člověku dodá chuť se dál poprat s tou horou zla, které kolem sebe dovedeme my lidé někdy šířit. Ještě, že člověk dovede být i tak soucitný a všímavý, jako byl tenhle „včelí rytíř“ z pražského metra.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz