Hlavní obsah
Umění a zábava

Metroviny, příběhy z metra. Vtip z metra o metru

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované.

Foto: Pexels

34. Metrovina - tentokrát ne z metra , ale o metru.

Článek

Metro se již stalo všedním fenoménem našeho života. Zavrtalo se nám pod kůži. Uvědomila jsem si to, když mi kolega vypravoval dokonce vtip situovaný právě do tohoto dopravního prostředku. Tak vám ho pro zasmání povím:

Stěžuje si v hospodě muž jednomu svému kumpánovi, že když přijde pozdě z hospody, jeho žena ho nepustí domů. Přítel mu prozradí svoji osvědčenou metodu:

„Já se nejdřív na chodbě svléknu donaha a žena, když mě uvidí, tak raději otevře, aby nebyla ostuda. Vyzkoušej to taky.“

Pokračují dál v bohatýrském pití a při loučení si navzájem dodávají kuráž, jak manželky převezou. Když se po pár dnech opět potkají, ptá se přítel: „Tak co, vyšlo to?“

Druhý muž zkroušeně vypráví: „Člověče, hrůza.“

„Copak?“

„Dal jsem na tebe, svlékl jsem se přede dveřmi donaha.“

„A vyhodila tě?“

„Ne, opravdu mě nikdo nevyhodil. Klidně jsem vešel, když tu slyším: Ukončete nástup a výstup, dveře se zavírají“.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz