Hlavní obsah
Umění a zábava

Princezny v metru. 30.pokračování Metrovin, příběhů z metra.

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pexels

Dvě dívky v metru s věnečky z pampelišek. 30. pokračování Metrovin, příběhů a postřehů z pražského metra.

Článek

Na jaře, ještě když kvetly pampelišky, vracela se moje dcerka s kamarádkou z výletu. Byl nádherný den, víkend se jim nadmíru zdařil a tak měly obě výtečnou náladu. Ze samé radosti si upletly z chundelatých zlatých pampelišek věnečky a takto ozdobené vystoupily z vlaku na hlavním nádraží. Nesundaly si tu parádu ani v metru. Dodnes rády vzpomínají, jak se na ně lidé usmívali. Když kamarádka potřebovala upravit účes a musela na chvíli věneček odložit, vedle stojící pán se nabídl: „Já Vám ho podržím, slečno“. Když pak děvčata z metra vystoupila, i na ulici budila sympatie a neušla ani pozornosti projíždějích řidičů. Několik je pozdravilo přátelským zatroubením. A jedna mrňavá holčička z nich nemohla spustit oči. Se zalíbením spočinula na dcerce a se zatajeným dechem špitala: „Hele mami, princezna“. I já jsem si doma věneček zkusila s povzdechnutím: „Taky bych chtěla být pincezna“.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz