Hlavní obsah
Umění a zábava

Psychoterapie pohlazením v metru - 17. pokračování Metrovin, příběhů z metra

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované.

Foto: Pexels

Pohlazení v metru. 17. pokračování Metrovin, příběhů a postřehů z pražského metra

Článek

Tenkrát - už před drahnými lety - jsem se vracela domů metrem. Byl to moc špatný den v mém životě. Celá nešťastná jsem nasedla, nic se nedařilo. Ani bych se nedivila, kdybych si i pro sebe dokonce něco polohlasem mumlala - tak intenzivní „vnitřní“ samomluvu jsem se sebou vedla. Potřebovala jsem si v hlavě srovnat všechny starosti, které právě přerostly a zdály se neúnosné.

Není divu, že jsem neregistrovala nic, co se ve vagónu dělo. Ani jsem ostatní spolucestující nevnímala.

Vtom mě něžně pohladila čísi ruka po ustarané hlavě. Zvednu oči a pozdraví mě otec spolužáka naší dcery. Dodnes nevím, co ho k tomu vedlo. Musela jsem asi vypadat opravdu zdrchaně. Ale to pohlazení, věřte, do smrti nezapomenu. Přišlo opravdu přímo v pravou chvíli, jako neocenitelná přátelská výpomoc. Uklidnilo mě a dodalo sílu vyřešit mé starosti. Není život s takovými laskavými gesty nádherný?

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz