Hlavní obsah
Lidé a společnost

Zkrocení Alipaši v metru. 20. pokračování Metrovin, příběhů z metra

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pexels

Jak jedna žena usadila svého manžela při jízdě metrem. 20. pokračování Metrovin, příběhů a postřehů z pražského metra.

Článek

Minule jsem vyprávěla o „ušlápnutém“ manželovi. Dnes to bude naopak o tom, jak jsem cestou metrem potkala Alipašu. Rozvaloval se na sedadle vedle své paní. „Co bude k večeři?“, zeptal se. „Myslela jsem, že obložené chleby, když jsem se dnes takhle zdržela a jedeme pozdě“. „Ty ses snad zbláznila“, zamračil se manžel „Udělej pořádnou večeři. „Potřebuji dočíst tu zprávu, zítra je porada“, vysvětlovala žena. „Co sakra v té práci děláš?“ „Ředitel něco rychle potřeboval a tak jsem se k tomu nedostala“, bránila se žena. „Nevymlouvej se. Chci pořádnou večeři a basta“. A pak už to nešlo ani poslouchat. Alipaša se rozjel: vyčítal, huboval, káral. To všechno kvůli jediné večeři. Až to nevydržela ani manželka. V jedné stanici mu šoupla tašky s nákupem a pravila: „Víš co, tak si uvař sám“. A vystoupila, nechajíc zkoprněného Alipašu osudu. „To bylo na jedničku“, fandila jsem ženě. Držím jí palce.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz