Hlavní obsah
Umění a zábava

Zveršované pohledy: Pohled dovnitř – Hárání duše aneb náladová

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: pexles

Autorka přináší své verše, nazvané Pohledy. V první části jsou zaměřené ven, ve druhé části, zaměřené niterněji, míří pohledy dovnitř. Pokračujeme postupným zveřejňováním pohledů dovnitř.

Článek

Hárání duše aneb náladová

Co mně se dneska honí hlavou,

střídají stavy, pocity…

Tu mozek pálí, duše bolí,

tu zas jak jasem politý

je povrch mojí psýchy

a svět se mi zdá růžový

jako bych zase školák byla

a pospíchala do školy.

Netrvá dlouho a zas můra

tlačí mi silně na mozek.

Nehnu se z místa, jako vraky

u kterých chybí podvozek.

Opět se vzepnu, vyhodím přední,

jak plnokrevník vyrazím,

odhodlám výraz a popoledni

romanticky zas tiše sním.

Točí se, viklá se se mnou ten svět.

Kdo ale s bláznem tím má tohle vydržet?

Nevšímejte si mě, nechte mě býti

a nehledejte tu příčinu

(Pomysli třeba na hormony,

neurózu vezmi za vinu…

Vždyť je to jedno, na tom nezáleží).

Zpupně si češu ofinu.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz