Hlavní obsah
Obchod a průmysl

Zásilkovna má velké problémy s doručováním zásilek

Ztrácí balíčky a adresátům chodí jiné balíčky, než si objednali.

Článek

Zákazníci Zásilkovny si již několik měsíců stěžují na skutečnost, že jim chodí jiné balíčky, než si objednali.

Chyba má spočívat v tom, že na depu Zásilkovny nalepí pracovník na zásilku jiný štítek.

Zásilka pak putuje někomu jinému na jiné místo.

Dobře. Rozumím tomu, že se někdo splete. Jsme jenom lidé a nejsme naprogramované stroje.

Ale, jak se může splést tolik pracovníků na tolika depech prakticky každý den ?

To nejsem schopná pochopit. Jak je možné, že adresát dostane SMS, kde má napsaný PIN k vyzvednutí balíku a v boxu najde cizí balík ? Nebo, jak je možné, že adresát přijde k boxu a jeho box je po zadání PIN prázdný ?

Pak následuje kontaktování odesilatele a telefonování na linku Zásilkovny. Pokud je zásilka objednaná ze zahraničí, většinou z Číny, tak je diskuze s odesílatelem velmi zdlouhavá a časově náročná. Nebo také zcela nemožná.

Ztráta či záměna balíčků je nyní v podniku jménem Zásilkovna každodenním folklórem.

Telefonická linka je přetížená a reklamace vyřizují dlouhé měsíce, nebo vůbec. Pokud přijde nějaký balíček rozbitý, nebo po rozbalení zásilky doma adresát zjistí, že je zboží poškozeno, tak to neřeší Zásilkovna vůbec.

A to ani v případě, když je obsah zásilky řádně zabalen v bublinkové fólii. Tohle je šílené a neférové jednání.

Za ztracený balíček má dle mých informací Zásilkovna vyplácet náhradu ve výši 300 Kč. Nikoho nezajímá a nikdo neřeší skutečnost, že obsah zásilky měl větší hodnotu. V zásilkách se neposílá pouze nové zboží s účtenkou, ale také bazarové zboží bez účtenky. Toto bazarové zboží bez účtenky může mít  také hodnotu vyšší než 300 Kč. Na tom není nic podivného.

ČOI by přece měla okamžitě zasáhnout a zastat se zákazníků - spotřebitelů.

Obrovské problémy  s prakticky nefunkčními službami Zásilkovny mají lidé, kteří nakupují a prodávají své věci na Vinted.

Kupujícímu přijde úplně něco jiného, než si objednal, kontaktuje tedy zákaznickou podporu Vinted a prodávajícího.

Prodávající záměnu balíčku nezavinil. Vinted vyzve prodávajícího k vyjádření. Ten se prakticky nemá šanci bránit.

Vinted ve většině těchto případů rozhodne tak, že kupujícímu vrátí peníze a možnost, že si má nechat i balíček.

Ten balíček, který si neobjednal a tudíž nemá o dodané zboží žádný zájem.

Prodávající nemá naopak nic. Nevrátilo se mu jeho odeslané zboží a nemá za toto zboží ani peníze.

Nedá se tedy mluvit o spravedlnosti.

Vinted čelí obrovské kritice kvůli záměně balíčků. Ten tuto situaci také nezpůsobil a nemůže jí nijak vylepšit.

Během několika dnů nastane nákupní horečka. Budou vánoce. V období před vánocemi se zasílá největší počet balíčků. Přežije

Zásilkovna vánoční nakupování on-line ?

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz