Hlavní obsah
Názory a úvahy

Nevím, co je nuda

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Co mi paměť sahá, tak jsem vždy měla co dělat a nikdy jsem se nenudila.

Článek

Je mi nyní 90 let, ale nepamatuji se, že bych se někdy nudila. V předškolním věku se o mne starala babička. Pamatuji si, jak se mnou pobývala na zahradě, učila mě poznávat rostliny a jak se o ně starat. Když mi bylo 6-7 let, jezdil k nám dědeček, profesor dějepisu a milovník pěších túr, které jsem s ním sdílela a on mi na nich vyprávěl naše dějiny, takže já je znala dříve, než jsme se je začali učit ve škole.

Při škole jsem se ještě učila hrát na housle a samozřejmě jsem musela pomáhat na zahradě- sázet, okopávat, zalévat a sklízet. Na gymnasiu jsem začala i sportovat. Protože kolektivní sporty mi moc nešly, zaměřila jsem se na běhy. Nevětšího úspěchu jsem dosáhla v přespolním běhu, kdy na celostátním přeboru jsem byla 12.A jako vdaná se 3 dětmi jsem měla pořád co dělat a když děti odrostly, tak se až dosud věnuji vedení cvičení jógy (nyní jen pro seniory a zdr. postižené) v  Sokole.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám