Hlavní obsah

Podzimní večer

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Eva Staňková

Básnička psaná volným veršem

Článek

Venku prší, dešťové kapky ťukají do oken.

Baví mě to dění pozorovat.

Romantika a já si vyjedu na kole po vesnici

a chci cítit atmosféru naplněnou čerstvým svěžím vzduchem.

Neodolám touze ani vášním.

Nasát lásku z přírody, promočená až na kost.

Přeju si vidět duhu a vidím hned čtyři.

Slunko vysvitlo a venku je tuze hezky.

Zůstanu ještě pár minut, nechce se mi ještě domů.

Mamka fotí úžasné okamžiky života

a já se utápím v krásách naší vlasti.

Nádhera, boží to je.

Je mi ctí být součástí tohoto jedinečného jevu.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám