Hlavní obsah

Revjú a fídbek na hidden objects hry?

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované.

Nevím, jestli to v Čechách někdo dělá a popravdě je mi to jedno. :D

Článek

Zdrávas.

Už před časem mě napadlo, že bych mohla zkusit psát názory a zkušenosti s hidden objects hrami. Jelikož je to jeden z mých oblíbených herních žánrů (spolu s merge a mmorpg/adventure), mám už nahráno dost věcí. Což dává smysl, logicky.

Hidden Objects hry s mysteriózní či kriminální zápletkou jsem objevila už kdypak někde na Facebooku, ale doopravdy jsem po nich začala jít až někdy v roce 2016. Už ani netuším, kterou konkrétní hrou to začalo, ale naprosto mě tyhle hry požraly. Nejen že mi později pomohly (spolu s hromadou dalších věcí, aby nedošlo k mýlce) vyrovnat se s jistým traumatem, kterým jsem si prošla v roce 2015, ale taky mi výrazně pomohly s angličtinou. Hlavně co se slovíček týče, protože v těch hrách hledáte předměty a hry jsou z velké většiny v angličtině.

Což asi ne každého zasloužilého „flaztence čezkího“ potěší, protože ne každý je tak moderní a otevřená minda (opened mind) jako já a ovládá nejběžnější světový jazyk, kterým se domluvíte i s tučňáky někde na Kamčatce. A učit se ho? Och, vůbec, přece jsme Češi! (K tomuhle tématu bych taky měla asi hodně co žblebtnout…).

Každopádně. Jak píšu ve svém BIO o názorech, myslím si, že by o Hidden Objects hrách měl vědět každý (he he), kdo aspoň trochu hraje, a ne, že na někoho vyplesknu, jak hraju hidden objects a on nebude vědět, o čem vlastně mluvím a co to je za herní žánr. Ani když mu to přeložím. :D

Tyhle review nehodlám vydávat za jedinou možnou pravdu a nikdy jinak, jako mnozí další. (to jsem si tedy všimla hlavně u fashion bloggerů na buzzfeedu). Budu prostě popisovat vlastní herní zážitky, jak hru hodnotím ze svého osobního pohledu a jaký na mě zanechala dojem, co můžete ve hrách čekat a možná i trochu zaspoiluju. O tom to přece vlastně celý je.

Samozřejmě, že chci vypisovat i svoje názory na merge a adventury atd., ať už je to jakákoliv odnož těchto her. Počítačový i mobilní verze. Protože jich je fakt kupa.

Jistě, že většina her je na jedno brdo a nikdo nemůže čekat žádný velký originální nápad. Ale ruku na játra, CO na světě se už někdy nezopakovalo, minimálně dvakrát?

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám