Hlavní obsah
Víra a náboženství

Soňa Peková je strážkyní světa, komunikuje s jinými bytostmi a já také, věří Češka ve videu

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pexels

Společně se Soňou vás dovedeme do zlatého věku, bytosti si nás vybrali, dávají nám úkoly a všichni jsme jistým způsobem naprogramováni. Všechno, co se teď děje je připravené staletí dopředu. Říká naprosto neoblomně žena v následujícím videu.

Článek

Vážení čtenáři jsem zmatena. Krátkovlasou a ráznou genetičku Soňu Pekovou si pamatujeme všichni. V době, kdy jsme řešili covid, se proslavila díky svým výrokům o tom, že se jedná o uměle vytvořený vir. A zároveň tvrdila, že má testy na toto onemocnění dříve než stát. Dostlala se do konfliktu s ministerstvem zdravotnictví, vystupovala v mnoha rozhovorech a byla považována na kvalitní odbornici.

Mnozí její slova opakovali, její jméno bylo skloňováno v mnoha rodinách, diskuzích a zkrátka všude mezi lidmi, neboť byla pro mnohé hrdinka.

Od té doby jsem o ní neslyšela. Až do dnes, kdy jsem si všimla postu na facebooku od mého známého. Tvrdil tam o paní Pekové, že se přidala k nějaké sektě a hovoří o příchodu jiných bytostí.

Nešlo mi to na rozum. Že by ta Soňa Peková, která bojovala za lid a pravdu v době pandemie byla takto zaměřená? Zvědavost mě pohltila a musela jsem pátrat dále.

Informace veřejně dostupné na wikipedii jsou dosti zarážející. O Soně Pekové se tam píše jako o ústřední postavě proruské sekty AllatRa. Také o kauze neoprávněných plateb od pojišťoven a o vyzívání k modlitbám za Putina. Řekla jsem si ano, člověk nemá věřit všemu, co se píše na internetu.

Shlédla jsem tedy samotné video, které vidělo tisíce lidí a ve kterém zní věty typu:

„Je svět, kde se filmuje. Vytvoří se dějová linka, opravdu jako je to tady od Adama a Evy až po záblesk. Oni mi řekli, že to trvá, teď nevím jak dlouho to trvá, protože oni si tam nahoře měří čas jinak.“

„Já jsem správkyní světa, jednou z dvanácti, já jsem jediná v prožitku, jsem světelná bytost, moje původní rodina je světlo.“

„Bude to dobrý, prostě je to naplánovaný, neprogramovaný, sepsaný scénář, tam se ještě dělá jak bude ta finální závěrečná scéna vypadat, protože je třináct správců světa. Jsou tam i temné síly, které se mě bojí, protože jsem jim uzavřela brány, tak tam něco zkouší.“

Vysvětluje žena Iveta svou pravdu, které věří a přitom hovoří o Soně, jakožto o strážkyni světa, která plní úkoly. Načež po půl hodině střih na jiné místo. Místnost s klavírem, kde se objeví sama Soňa Peková. Nejprve hovoří o tom co bylo za dob pandemie, poté místy pláče, údajně radostí, že nám může sdělit, že brzy dojde k něčemu, co nás zavede do zlatého věku a k tomu přidává další zvláštní řeči.

Sedím, čučím a ptám se, kdo je tady blázen?

Okamžitě jsem se zaměřila na diskuze, ve kterých se objevilo mnohé. Mnozí spekulovali, že se jedná o dílo umělé inteligence. Jiní jsou přesvědčení, že je to skutečně Soňa Peková, která je mimo, jiní psali, že je to klon…

Hledala jsem dále a našla video na youtube pod kanálem Zákony Bohatství, kde to Soňa zcela popírá a označuje za podvod. Nicméně toto video již není k nalezení a starší videa pod stejnojmenným štítkem, kde jsou rozhovory s paní Pekovou, spíše naznačují, že je to skutečně ona a věří tomu, co prezentuje.

Co se to tu děje, říkám si.

Ovšem pokud dojde k onomu něčemu, doufám, že to bude prozření zejména pro paní Pekovou a druhou ženu, která věří ve vlastní komunikaci s mimozemšťany. Ups, sekty jsou kruté.

Zdroje:

WikiPedie

YouTube.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz