Hlavní obsah
Lidé a společnost

Finalistka Miss Veronica Biasiol je zase sama? Lásce s Mlejnkovou je konec, prozradila je fotografie

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: se souhlasem Miss Czech Republic / Alsusha photo)

Svůj sen si v soutěži Miss Czech Republic plní také influencerka a podnikatelka Veronica Biasiol, která už několik let žije s pokerovou hráčkou Bárou Mlejnkovou. Poslední velkou krizí procházely loni - a minulost se zřejmě opakuje.

Článek

Ještě nedávno to vypadalo, že dámy všechno zlé překonaly a v soutěži Miss Czech Republic jsou si oporou. Když se totiž loni vrátila Bára Mlejnková ze Survivoru, vyšla najevo krutá pravda.

Italskou domácnost měly od začátku

Vždy měly prý italskou domácnost - však má také Veronica italské kořeny. Jenže se rozešly v květnu 2022, kdy důvodem mělo být, že je každá jiná, pak také v květnu 2023, kdy byla Veronica Báře deset měsíců nevěrná - a teď zřejmě znovu.

Fanoušci si totiž všimli, že ze sociálních sítí zmizely všechny jejich společné fotografie, a k jedné z nich bylo něco tajuplně připsáno: „27. 3. 2024 Všechno smazat nejde“. A k tomu připojila právě Bára Mlejnková na svém profilu smajlík zlomeného srdce. Ta už ale byla ze sítí také smazána.

Bolestivá zrada

Je možné, že loňskou zradu zkrátka nepřekonaly? Ačkoliv někteří loni v květnu oceňovali, že Veronica Biasiol přiznala nevěru veřejně, pro některé byl od té doby jejich vztah velmi chatrný.

Tehdy se rozcházely, řešily každá svůj byt. „My už jsme se s Bárou jednou rozešly. Bylo to minulý rok. Já jsem v tu dobu poznala někoho, kdo se mi líbil a s kým mi bylo dobře. Brala jsem ji jako kamarádku a svým způsobem asi něco jako víc. V době rozchodu s Bárou jsem to brala jako berličku,“ vyprávěla Biasiol tehdy na svém Instagramu.

„Celé to trvalo 10 měsíců, kdy jsem udržovala paralelní vztah s někým dalším, který vyústil v to nejhorší, co můžete svému partnerovi udělat. Hrozně toho lituju. Vůbec jsem si neuvědomila, o co můžu přijít. Beru to jako své obrovské osobní selhání. Nikdy jsem nechtěla Báře ublížit,“ dodala.

Spekulace, co se stalo tentokrát, neberou konce. V diskuzích na sociálních sítích se řeší například varianta, že se Veronica během tvrdého tréninku na finálový večer Miss Czech Republic zamilovala do neznámého muže. Už dříve po svém boku muže měla, pak se zamilovala do temperamentní Báry. Ačkoliv by se mohl zdát jejich vztah takřka karmický, zdá se, že pohádka končí… Na vyjádření obou dam si však budeme muset nejdřív počkat.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:
Veronica Biasiol
Miss Czech Republic

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz