Hlavní obsah
Lidé a společnost

Influencerka Domi Alagia přiznala deprese. Kvůli psychickému teroru byla na pokraji sil

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Nextfoto / Pavel Gwužď (licence zakoupena)

Už celé týdny se mluví o tom, že influencerka Domi Alagia tvoří pár s populárním zpěvákem Benem Cristovaem. Nasvědčovalo by tomu také to, že je v poslední době šťastnější než kdy dřív. Jenže se zdá, že má za sebou čisté peklo!

Článek

V nedávném rozhovoru se Domi Alagia svěřila, že bojovala s těžkými depresemi, a dokonce jeden čas hrozilo, že skončí na antidepresivech. Jelikož se bála, že by na nich mohla být v budoucnu závislá, snažila se celou situaci zvládnout pomocí terapií, rodiny a dalších podpůrných prostředků. Zmínila, že jí například pomohl třezalkový čaj. Nejen kvůli tomu si však vysloužila další posměch.

Diváci se jí za deprese posmívají

„Po dvou měsících se dostala z deprese, no haha,“ píše divačka Petra. „Velmi těžká deprese a mohl jí čaj, nepotřebovala léky, kdyby to bylo tak snadný, nepotřebujeme lékaře,“ pustila se do ní komenutující, která si říká Noemi.

To Dominice nedalo, a pokusila se uvést celou situaci na pravou míru. V této souvislosti také prozradila, že má za sebou velmi těžké časy, které vyžadovaly, aby zůstala opravdu silná.

Psychický teror a fyzické násilí

Tady je každý najednou odborník na lidskou psychiku a mentální zdraví. Deprese jsem měla dva roky, poté se mi mé mentální zdraví zlepšilo a začala jsem být konečně po dlouhé době znovu šťastná. Skrz neskutečný nátlak, který na mě vyvíjeli určití lidé v lednu, únoru a březnu 2024 se mi vše vrátilo v mnohem horším měřítku. Byla jsem na pokraji sil,“ začala své vyjádření Alagia.

„Uvažovala jsem nad spoustou věcí ohledně mého života, které nechci ani radši zmiňovat. Dva měsíce byly opravdu špatný,“ naznačila, že k černým myšlenkám neměla daleko. „Do teď bojuju, mám obtížné chvilky, čaj mě nevyléčil.“

„Prošla jsem si spousta věcma v mém životě, traumatizující eventy, psychický teror, fyzické násilí v dětství a v dospívání a neskutečný nátlak na sociálních sítích ze všech stran. Díky bohu jsem to nevzdala,“ naznačila krušné chvilky.

Rozchod s Michálkem je plný otazníků

Zda její vyjádření o těžkých chvílích souvisí s rozchodem s influencerem Janem Michálkem, si Alagia nechala pro sebe. Ačkoliv se zpočátku tvářili, že se rozchází jako přátelé a společně budou dál pečovat o jejich psa, v poslední době se stále častěji na TikToku Dominiky objevují videa, ve kterých mladé dívky nabádá, aby nebyly ve vztahu, kde je někdo nerespektuje, chová se k nim zle nebo jim ubližuje.

Nikdy se k tomu přímo nevyjádřila, ale je jasné, že ani tahle domácnost nebyla zřejmě růžová. V poslední době se spekuluje, že chodí s Benem Cristovaem od chvíle, co se objevila v jeho videoklipu a zpěvák jí věnoval pár slov ve své písni. „S Benem se bavíme, podporujeme se navzájem, ale soukromí si nechám pro sebe. Jsem velmi šťastná. Daří se mi v práci i v soukromém životě. Jsem rozhodně šťastná,“ řekla Dominika pro Super.cz. Jejich sociální sítě ale naznačují, že jsou často spolu - dokonce měli letět i na společnou dovolenou do Dominikánské republiky.

Zdroj: redakce, Instagram, super.cz

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:
Dominique Alagia

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz