Hlavní obsah
Cestování

Sanatoria Klimkovice oslovují klienty moderními marketingovými nástroji

Foto: Sanatoria Klimkovice

Nové polepy v dětské léčebně Sanatorií Klimkovice

Sanatoria Klimkovice, jedno z nejvýznamnějších neurorehabilitačních zařízení v České republice, v jubilejním roce svého založení investovaly do nových marketingových nástrojů.

Článek

Sanatoria Klimkovice, jedno z nejvýznamnějších neurorehabilitačních zařízení v České republice, oslavují v roce 2024 třicetileté výročí své existence. Jubileum přineslo nejen prostor k bilancování a oslavám, ale i nové investice a modernizační projekty, na nichž se výrazně podílel Moravskoslezský kraj. Klimkovické lázně to uvádějí v tiskové zprávě zveřejněné na jejich oficiálním webu.

„Třicet let kvalitní léčebné péče je pro nás významným milníkem. Neustále pracujeme na zlepšování prostředí pro naše klienty, rozšiřování služeb a budování lázeňského areálu jako atraktivního místa pro naše pacienty i turisty,“ říká obchodní ředitel Sanatorií Klimkovice David Halfar.

Areál lázní dlouhodobě kombinuje prvotřídní rehabilitační služby s relaxací a aktivním odpočinkem. Díky podpoře Moravskoslezského kraje se v letošním roce podařilo realizovat několik projektů zaměřených na zlepšení dostupnosti služeb a zvýšení atraktivity pro širokou veřejnost. Hlavním záměrem bylo oslovit nové cílové skupiny prostřednictvím moderních marketingových nástrojů.

Nové profily na sociálních sítích, včetně Instagramu a LinkedInu, pomohly zvýšit povědomí o lázních mezi mladší generací a odbornou veřejností. Širší online marketingové aktivity přinesly i vyšší zájem zahraničních klientů a posílily image Sanatorií Klimkovice.

Pro pacienty využívající neurorehabilitační programy a pooperační léčbu byly vytvořeny moderní propagační materiály, které jsou nyní k dispozici v nemocnicích a odborných ambulancích. Aktualizované brožury a plakáty, bohaté na informace, přilákaly nové klienty, kteří hledají specializovanou péči.

Lázně rovněž pořídily novou kolekci fotografií lázeňského areálu a jeho okolí. Ta slouží nejen pro aktualizaci webových stránek a sociálních sítí, ale také pro tvorbu map s místními atrakcemi. Tyto propagační materiály povzbuzují návštěvníky nejen k návštěvě lázní, ale i k objevování regionu.

Sanatoria letos vylepšila také prostředí pro dětské pacienty. Nové polepy v solné místnosti a dalších prostorách dětské léčebny přispěly ke snadnější orientaci i k příjemnější atmosféře.

Díky podpoře kraje byly pořízeny i praktické novinky, například obaly na klíčové karty, a zároveň došlo k dotisku dotazníků spokojenosti. Dotazníky jsou důležitým zdrojem zpětné vazby, která pomáhá zlepšovat poskytované služby.

Klimkovické lázně využily krajské podpory také k účasti na odborných konferencích a sympoziích, kde sdílely výsledky své práce a načerpaly nové poznatky. Tato setkání posílila prestiž zařízení doma i v zahraničí a podpořila další profesní rozvoj zaměstnanců sanatorií.

„Sanatoria Klimkovice pokračují v tradici poskytování špičkové péče, kterou si během třicet let získala důvěru tisíců klientů. Věříme, že následující roky přinesou další pokrok nejen v léčebných metodách, ale i v oblasti turistiky a relaxace,“ uzavírá David Halfar.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám