Hlavní obsah
Móda a trendy

Legíny pro muže? To fakt žeru

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: freepik

„Páni. Jéje. No totok.“… Je to pár chvil, co jsem si prohlížela obrázky na jistém fashion webu a nemohla jsem od nich odtrhnout zrak! Módní návrháři umí šokovat, ale legíny pro muže se vzorem americké vlajky?

Článek

Nebo tyhle, ocelově modré, ten nádherný leskle umělý úplet na parádně vypracovaných mužských stehnech. Jé a tyhle zlaté, doslova jako z pravého kovu! … „Ou, jéé. …No fuj.“

„Asi jsem na tohle stará,“ řekla jsem si a odběhla do koupelny k zrcadlu, kde mám dostatek umělého světla, které je k mému věku příjemně shovívavé. Nevím kdy, ani jak se to stalo, že jsem takhle vybočila z cesty, ale co už.

Nevím, jak vy ostatní, milé dámy, ale já osobně pozoruji svůj věkový posun na módě. Když mě něco šokuje, vím, že jsem zase prošla dalším desetiletím, aniž bych si toho všimla.

Přiznávám, že se ráda kouknu chlapům na zadek, ale že bych toužila zrovna po tomhle, to se fakt říct nedá. Není nad perfektní mužský zadek v perfektně padnoucích džínách nebo tesilkách.

Pevně doufám, že se Adam Freck a Andrew Wolk chtěli jen zviditelnit, když už před léty přišli se svou kolekcí pro muže, což se jim bezpochyby povedlo. To uznávám. Minimalismus je IN, ale nemyslím si, že by se mělo šetřit všude.

Nedovedu si však představit, že přijdu na pracovní pohovor a manager na mě vyšpulí zadek v americké vlajce obepnuté všude! Bojím se, abych nezačala přepočítávat hvězdičky v rozkroku, zda je jich tam skutečně tolik, jako států v USA! Rozhodně v tu chvíli ztratím řeč … – úžasem -. No, snad se mi podaří odtrhnout zrak a opět se zorientovat v realitě. Horší varianta nastane ve chvíli, když budu vyhozena od pohovoru pro neutuchající smích, což následně doma určitě obrečím.

Nejlepší na takovém trendu je, že pokud se ujme, začne to bezpochyby u jedinců, kteří se chtějí spíše něčím pochlubit než jít s trendem doby. Mám na mysli svaly, pochopitelně, a ne vždycky to dopadne dobře, že ano. Nu což, i v dámském šatníku najdeme módní výstřelky, tak co do toho nezatáhnout taky naše chlapy, že jo?

Samotní návrháři legíny nikdy nenosili

Největší perličkou je, že oba pánové, kteří legíny/megíny vymysleli, nosí převážně džíny a co se týká módy, na ulici byste je neodhalili. Naopak, ztratili by se vám v davu, protože jsou úplně obyčejní. 

Já sama jsem zvědavá, kolik odvážlivců v mužských legínách potkám. Jak nerada chodím do přeplněných obchoďáků, tak na tohle si klidně zobnu Neurol a vyrazím do nějakého centra. Za marketingový tah, jak se zviditelnit, dávám chlapcům za jedna. A ano, pár chlapů se do jejich modelu už nasoukalo, což u mě osobně vytlačilo sledování bílých ponožek v sandálech z první příčky nevkusu. Ale musím uznat, že jsem pátrala také na internetu a jsou muži, jako třeba herec Russell Brand, kterému opravdu sluší a ví, jak je nosit.

Mužským legíňákům je však potřeba šetrně sdělit, že před prvním použitím je nutné oholit si nohy! Neboť narvat chlup do přiléhavých nohavic na celý den, to si říká o malér! Takovou bolest chlupů, když se po hodinách mučení v poloze na leh dostanou na svobodu, jste ještě nezažili, pánové!

Já sama jsem se kdysi nachytala a zjistila, co to obnáší, když jsem byla líná v zimních měsících použít ten mrňavý růžový mučící stroječek a narvala jsem své chlupatice do moderních thermo punčocháčů pod lyžařský overal! Kdybych byla lev, probudila bych celou Afriku.

Takže milí legíňáci, až si půjdete pro svůj módní kousek, doporučuji vzít to přes drogérii a koukejte si svá kopýtka pořádně připravit!

Foto: freepik

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:
Módní policie
Úlet

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz