Hlavní obsah
Lidé a společnost

Náš vysněný domeček: Měli jsme tu zloděje

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Nikdy bych neřekl, že se to tady u nás může stát. Tady, kde v celé vesnici žije něco málo přes 60 obyvatel. Že i tady může dojít ke vloupání a odcizení financí.

Článek

Že nám tu krávy chodí za barák okusovat listí ze stromů… že tu má pomalu každý soused v garáži letadlo… i že na tancovačky se tu chodí do mlejna, na to jsme zvyklí. Ale vloupačku, to bych tady na konci světa vážně nečekal.

Když za námi přišel pan policista na výslech, řekl jsem mu vše, co jsem věděl, abych co nejvíce pomohl k dopadení pachatele.

„Spát jsem šel asi v 00:25. Na toaletu jsem šel přesně ve 4:05 a jsem si zcela jistý, že v tu dobu jsem si nevšiml a ani jsem nezaslechl nic podezřelého.“ Doufám, že to k vyšetřování pomohlo.

Jakmile se za policistou zavřely dveře, v tu ránu jsem se proměnil v detektiva. Nainstaloval jsem kameru ke vchodu a bedlivě sledoval, co se kde šustne. Samozřejmě jsem se začal bát, aby třeba další noc nepřišli k nám. Bylo mi jasné, že dnes v noci spát nejdu, jdu chytat zloděje přímo při činu!

Moje žena měla připomínku. „Prosím tě, co by tady asi ukradli? V tak starým polorozpadlým domě? To by museli být fakt hodně zoufalí. Vždyť to nejdražší, co tu máme, je elektrická odvlhčovačka vzduchu, která váží přes 10 kg.“

Měla pravdu. Jako vždy (ani bych si nedovolil říct něco jiného, to už jsem se za těch pár let našeho soužití naučil). A tak na kamerových záznamech nemáme lupiče, ale světlušky.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz