Hlavní obsah

Přes noc (s) třicítkou

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: pixabay

Bylo to tak nečekaně vzrušující, že na to nejspíš hned ráno raději zapomenu…

Článek

Třicítka dohnala už i mě.. Když se to blížilo, vzpomněl jsem si na písničku od Pavla Čadka a Pokáče „30“.

,,Je nám 30, život za námi. V tomhle věku už se nejde s dívkou seznámit…”

A pak jsem si řekl:

  • kouty a pleš nemám,
  • zuby mám kupodivu lepší než ve 20,
  • mám dítě, ženu, auto a sex několikrát do týdně,
  • máme dům, dobrou práci.

A ač jsem si říkal, že od 30 mi ten život teprve začne, a že budu milionář, tak ono zase nic. Ale jako není to úplně zanedbatelných 30 let mého života, to se musí nechat.

Můj dosavadní život byl plný vzestupů i pádů, a ačkoliv kamarádů už nemám tolik co před 12 lety, stěžovat si fakt nemohu.

A jak jsem to oslavil?

  • Žena mi připravila pátračku po našem pozemku plnou hádanek a šifer, na jejímž konci byla vstupenka do RockOpery, kterou jsem si přál.
  • Dali jsme si pizzu a birella…

a pak jsme se chopili lopat a šli odklízet omítku ze stodoly, kterou jsem ještě večer shazoval.

No, a večer přišlo i na tu noc s tou mojí drahou třicítkou, ale zapomínat na to nemusím… :) Takže vlastně takový normální den.

A co víc si přát. ;)

Jaká byla vaše třicítka?

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz