Hlavní obsah

V Aši jou dle článku divné poměry.

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Termální bazény

Článek

Byl jsem opakovaně v termálních bazénech na Slovensku, ať již to byl Poprad, Bešeňová nebo Velký Meděr nebo Liptovský Ján, avšak ze svých zkušeností nemohu popisované chování návštěvníků potvrdit. Hlavně v Bešeňové lze potkat mnoho turistů z ČR, Slovenska i Polska, ale nikdy jsem se nesetkal s problémovým chováním, které by ukazovalo na nedostatečné vychování nebo nějaký primitivistický přístup jednotlivců.

Viděl jsem několik případů napomenutí návštěvníků termálních bazénu v souvislosti se snahou koupat se v bazénu bez respektování nařízení o bezplavkové zóně, avšak po tomto upozornění ze strany službu konajících pracovníků vždy došlo k okamžité nápravě.

Aby se vyskytly případy s holením a podobně - jak v článku popsáno, nic takového jsem neviděl. Snad je v tom určitá kultura, možná jsem měl jenom štěstí.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Další články autora

Doporučované

Načítám